IM MALAYSIA BLOGGER

EDITOR JEJAK 87

Foto saya
Jasin, Melaka, Malaysia
Mohd Farid bin Baharudin @ Deejay Wid. Anak tunggal yang lahir pada 28 Februari 1987 di Melaka. Bekas pelajar Sek.Keb.Selandar, Sek.Men.Keb.Selandar, Sek.Men.Keb.Telok Mas dan Institut Perguruan Ipoh Perak. Mewakili negara ke Jepun pada tahun 2000. Pelatih PLKN Kump.2-Siri 2 tahun 2005. Anggota Perguruan Seni Silat Gerak Insan Seni sejak 2002. Bersama perjuangan HPA dengan no.keahlian 470711.MY01 berpangkat Pengurus Melati PLX. Berumahtangga pada 3 November 2007 dan menjadi bapa pada 28 November 2008. Berpengalaman menjadi juruacara dan terlibat dengan tugas sebagai seorang DJ sejak tahun 2001. Kini bertugas di salah sebuah konty terbuka di Melaka secara sepenuh masa. Pendokong perjuangan Pakatan Rakyat dari PKR.

KOMUNITI JEJAK 87

11 Julai 2009

MADULIA: PENAWAR BATUK (BHG.2)

Mungkin agak terlewat untuk aku paparkan bahagian kedua topik nie... Tapi janji tetap janji. Tentang madulia yang aku ambil untuk hilangkan batuk tempoh hari. Sebenarnya 'keputusan' terhadap kesan pengambilan 'ubat batuk' HPA tu telah pun aku ketahui selepas hanya 2 hari dari tarikh topik bahagian pertama tu... Hanya masa nak duduk depan PC nie untuk coret cacatan yang kurang berkesempatan... Jangan marah yer...

Ok aku tak de niat langsung nak bagi suspen kat korang semua...
Diumumkan bahawa, setelah madulia dipilih sebagai penawar pilihan bagi batuk yang aku hadapi bebarapa hari lepas, peratus penyembuhan yang direkodkan ialah.... 90% sembuh !!!

Hehe... kenapa pulak tak 100% yer??!! Kalau korang nak tahu, aku nie jenis ingat ubat bila waktu sakit jer... Bila rasa dah ok sikit, ubat aku tolak tepi... Tapi serius aku katakan bahawa madulia keluaran HPA benar2 berkesan (dengan izin-Nya juga). Sememangnya lepas dua hari aku ambil madulia, perbezaan ketara aku rasakan. Tekak aku tak gatal & batuk aku hilang perlahan-lahan. Terutama waktu malam, aku mula dapat nikmat tidur aku kembali. Apa yang hebat?? Hebatnya kerana hanya 2 hari sahaja...!!! Kalau sebelum nie, aku minum ubat batuk, seminggu belum tentu pulih. Apatah lagi aku jenis yang cepat rasa khayal kalau ambil ubat batuk dari klinik tu...

Sekarang batuk aku sembuh (alhamdulillah) dan masalah khayal (macam mat gian kena *****) dah tak timbul... Aku bebas untuk dapatkan penawar yang halal, barokah lagi mujarab (insyAllah) dengan adanya Madulia keluaran HPA !!!

Kepada korang yang masih batuk2 diluar sana, cepatlah dapatkan segera. Apa yang aku paparkan ini akan dapat korang rasakan. Bukan untuk aku, bukan untuk HPA, tapi untuk korang jugak...

"Produk Halal Tanggungjawab Bersama"

p/s: Lepas Gempur Radix, Kita Gempur Madulia pulakk !!!
Bak kata En.Halim yang ciplak ayat dalam TV tu: "....berbaloi-baloi"
Jangan marah yer.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan