IM MALAYSIA BLOGGER

EDITOR JEJAK 87

Foto saya
Jasin, Melaka, Malaysia
Mohd Farid bin Baharudin @ Deejay Wid. Anak tunggal yang lahir pada 28 Februari 1987 di Melaka. Bekas pelajar Sek.Keb.Selandar, Sek.Men.Keb.Selandar, Sek.Men.Keb.Telok Mas dan Institut Perguruan Ipoh Perak. Mewakili negara ke Jepun pada tahun 2000. Pelatih PLKN Kump.2-Siri 2 tahun 2005. Anggota Perguruan Seni Silat Gerak Insan Seni sejak 2002. Bersama perjuangan HPA dengan no.keahlian 470711.MY01 berpangkat Pengurus Melati PLX. Berumahtangga pada 3 November 2007 dan menjadi bapa pada 28 November 2008. Berpengalaman menjadi juruacara dan terlibat dengan tugas sebagai seorang DJ sejak tahun 2001. Kini bertugas di salah sebuah konty terbuka di Melaka secara sepenuh masa. Pendokong perjuangan Pakatan Rakyat dari PKR.

KOMUNITI JEJAK 87

13 September 2009

EDIN PERGI SELAMANYA.....

"Dari Engkau kami datang, kepada Engkau kami bakal kembali"

24 Ramadhan 1430 Hijrah...
Seolah-olah mimpi akan berita yang aku terima jam 7.30 pagi tadi. Panggilan daripada Kak Salmah (isteri Abang Yus-pemilik Warisan Klasik) tempat aku bekerja.

"Wid... kita kena tutup kedai mulai malam ni. Lepas raya pun belum tahu mula niaga bila, nanti kita bincang kemudian", kata Kak Salmah dihujung talian.

"Kenapa??", soalku agak terkejut.

"Dak Edin meninggal...".

Aku bingkas bangun dari tempat duduk seakan tak percaya dan minta kepastian...

Edin atau Mohd Faizzudin b. Mohd Yusni, merupakan anak tunggal Abang Yus. Pemergiannya secara mengejut akibat kemalangan jalanraya di Kampung Tanah Merah, Krubung sungguh menyedihkan. Aku terus terbayang akan wajah arwah yang meminta izin untuk keluar lebih kurang jam 2.30 pagi sebaik selesai operasi niaga kami di Warisan Klasik, Parit Melana (beberapa jam sebelum arwah pergi buat selamanya dalam usia 15 tahun).

Semoga roh allahyarham di tempatkan dikalangan orang-orang yang beriman ditambah pula pemergiannya dalam bulan yang penuh kerahmatan ini... Amin~~

.....::: AL-FATIHAH :::.....


__________________________##*##__________________________

PERUBAHAN CUTI D' NILA.FM ATAS PEMERGIAN ALLAHYARHAM

Bermula: 14 SEPTEMBER 2009 - ISNIN
Sehingga ke satu tarikh yang bakal diberitahu kemudian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan